Căutăm un SOCIAL MEDIA MANAGER (aprox. 40 ore/ lună): o persoană deschisă, creativă, cu inițiativă, care să se alăture echipei noastre începând cu luna septembrie, la București, pe o perioadă de 12 luni (cu posibilitatea de prelungire), pentru a gestiona comunicarea online a Asociației. Principalul tău rol va fi să ne ajuți să dăm mai departe mesajul serviciilor noastre de suport, pentru a ajuta cât mai multe femei și copii să învingă violența. ANAIS este o asociație înființată la finalul anului 2011 și al cărei scop principal îl reprezintă promovarea, respectarea și apărarea drepturilor femeilor, copiilor și tinerilor. Asociația își propune să acționeze pentru modificarea politicilor și legislației în beneficiul femeilor. Activăm în vederea sprijinirii victimelor violenței domestice prin dezvoltarea de servicii și implicare la nivel de politici publice în domeniu.
Responsabilități:
- Conceperea strategiei de comunicare împreună cu managementul organizației și coordonatorii de proiecte.
- Revizuirea, planificarea și implementarea strategiei de comunicare.
- Managementul prezenței online (administrare website-uri, conturi social media, trimiterea de newslettere, etc).
- Participarea la elaborare campaniilor de comunicare și realizarea design-ului pentru ele (campanii de colectare de fonduri, comunicarea activității asociației, etc)
- Realizarea design-ului și copywright-ului pentru materiale de comunicare (raport de activitate, broșuri, pliante, afișe, prezentări etc)
- Propune și pregătește informațiile ce urmează a fi promovate pe pagina de web, pe rețelele de socializare, în newsletter sau broșuri informative;
- Redactează articole, interviuri și texte, planifică apariția acestora
- Se asigură că promovarea activității asociației se face cu respectarea prevederilor legale în vigoare
- Contribuie la introducerea elementelor de comunicare în fiecare aplicație de proiect depusă de asociație
- Se asigură că sunt respectate solicitările donatorilor cu privire la modul în care se folosește denumirea sau identitatea lor vizuală
- Răspunde de organizarea evenimentelor de promovare si a activităților de comunicare care însoțesc proiectele (aniversarea anuală, vizite de presă, vizite în școli, etc)
- Participă la evenimente externe, sensibilizare și relații publice (târguri, conferințe, etc.)
Ești omul potrivit dacă:
- Ai experiență în domeniul comunicării (PR, Media, content / social media marketing);
- Ai studii superioare finalizate în Marketing, Relații publice sau într-un alt domeniu relevant;
- Ai experiență în gestionarea campaniilor digitale
- Ai abilități excelente de comunicare orală și scrisă (limba română și engleză);
- Ai abilitatea de a gândi și acționa cu flexibilitate, creativitate și diplomație;
- Ai bune abilități de relaționare și comunicare, de sinteza și analiză;
- Ai atenție la detalii și orientare spre soluții;
- Ești o persoană capabilă să gestioneze în paralel mai multe activități, să stabilească priorități și să îndeplinească sarcinile la termenele stabilite;
- Ai fost implicat în activități de voluntariat sau de comunicare pentru alte organizații sau proiecte non-profit– reprezintă un avantaj;
- Ești la curent cu cele mai recente trenduri și tehnologii în rețelele sociale;

Photo credit: someone
În schimb, noi îți oferim:
- Salariu lunar brut de 4000 lei/lună (40 ore) cu posibilitatea de creștere în funcție de finanțările obținute
- Flexibilitatea de a lucra și de la distanță, conform unui calendar agreat
- Posibilități de formare și dezvoltare continuă
- Mediu de lucru stimulant, alături de o echipă tânără, incluzivă și profesionistă
Cum aplici?
Te rugăm să trimiți CV-ul tău (care să includă datele de contact a doua referințe – număr de telefon și adresă de e-mail), însoțit de o scrisoare de intenție în care să explici cum întrunești criteriile de mai sus, prin email, la adresa office@asociatia-anais.ro cu mențiunea la subiectul emailului ”Recrutare social media manager”, până la data de 11 septembrie.