EXIT
Click aici sau apasă tasta ESC dacă vrei să ieși rapid din pagină!
Din dorința de a trece dincolo de curricula școlară și de a transmite elevilor și alte informații care îi pregătesc pentru viitor, am transformat orele de dirigenție de la clasele a- VII-a și a –VIII-a în întâlniri cu diverși specialișți/ parteneri ai Asociației ANAIS, care într-un limbaj adecvat vârstei și înțelegerii copiilor au supus atenției acestora teme de discuție precum: violența domestică, egalitatea de gen, drepturile omului, traficul cu minori în contextul traficului de persoane, problematica persoanelor refugiate, consumul de droguri la minori, dependența de telefon și de jocurile pe calculator, bullying-ul în școli, profesii noi în România – cum se realizează recrutarea de personal, dar și alte subiecte de interes pentru elevi stabilite de comun acord cu Directorul ori diriginții din cadrul instituției de învățământ.
Pornind de motto-ul: \”Prima idee pe care un copil trebuie să o dobândească este diferența dintre bine și rău.\”( Maria Montessori) și având în vedere faptul că scopul și obiectivele Asociației ANAIS sunt în concordanță cu prevederile Legii nr. 217/2003 pentru prevenirea și combaterea violenței domestice-republicată, dar și cu Hotărârea de Guvern 365/2018 privind Strategia naţională privind promovarea egalităţii de şanse între femei şi bărbaţi şi prevenirea şi combaterea violenţei domestice pentru perioada 2018-2021, a fost derulat un proiect de informare pentru elevii Şcolii Gimnaziale Româno-Finlandeză, denumit “Plus valoare pentru copiii noștri”.
Din dorința de a trece dincolo de curricula școlară și de a transmite elevilor și alte informații care îi pregătesc pentru viitor, am transformat orele de dirigenție de la clasele a- VII-a și a –VIII-a în întâlniri cu diverși specialișți/ parteneri ai Asociației ANAIS, care într-un limbaj adecvat vârstei și înțelegerii copiilor au supus atenției acestora teme de discuție precum: violența domestică, egalitatea de gen, drepturile omului, traficul cu minori în contextul traficului de persoane, problematica persoanelor refugiate, consumul de droguri la minori, dependența de telefon și de jocurile pe calculator, bullying-ul în școli, profesii noi în România – cum se realizează recrutarea de personal, dar și alte subiecte de interes pentru elevi stabilite de comun acord cu Directorul ori diriginții din cadrul instituției de învățământ.
Proiectul a fost un succes, iar conducerea şcolii a solicitat continuarea acestuia în anul de învăţământ 2019-2020, cu includerea în proiect şi a elevilor Liceului Româno-Finlandez.
Asociaţia ANAIS va continua derularea proiectului “Plus valoare pentru copiii noștri”, în anul de învăţământ 2019-2020, în cadrul Şcolii Gimnaziale Româno-Finlandeză şi a Liceului Româno-Finlandez, fiind în discuții şi cu alte instituţii de învătământ.
Pornind de motto-ul: \”Prima idee pe care un copil trebuie să o dobândească este diferența dintre bine și rău.\”( Maria Montessori) și având în vedere faptul că scopul și obiectivele Asociației ANAIS sunt în concordanță cu prevederile Legii nr. 217/2003 pentru prevenirea și combaterea violenței domestice-republicată, dar și cu Hotărârea de Guvern 365/2018 privind Strategia naţională privind promovarea egalităţii de şanse între femei şi bărbaţi şi prevenirea şi combaterea violenţei domestice pentru perioada 2018-2021, a fost derulat un proiect de informare pentru elevii Şcolii Gimnaziale Româno-Finlandeză, denumit “Plus valoare pentru copiii noștri”.
Din dorința de a trece dincolo de curricula școlară și de a transmite elevilor și alte informații care îi pregătesc pentru viitor, am transformat orele de dirigenție de la clasele a- VII-a și a –VIII-a în întâlniri cu diverși specialișți/ parteneri ai Asociației ANAIS, care într-un limbaj adecvat vârstei și înțelegerii copiilor au supus atenției acestora teme de discuție precum: violența domestică, egalitatea de gen, drepturile omului, traficul cu minori în contextul traficului de persoane, problematica persoanelor refugiate, consumul de droguri la minori, dependența de telefon și de jocurile pe calculator, bullying-ul în școli, profesii noi în România – cum se realizează recrutarea de personal, dar și alte subiecte de interes pentru elevi stabilite de comun acord cu Directorul ori diriginții din cadrul instituției de învățământ.
Proiectul a fost un succes, iar conducerea şcolii a solicitat continuarea acestuia în anul de învăţământ 2019-2020, cu includerea în proiect şi a elevilor Liceului Româno-Finlandez.
Asociaţia ANAIS va continua derularea proiectului “Plus valoare pentru copiii noștri”, în anul de învăţământ 2019-2020, în cadrul Şcolii Gimnaziale Româno-Finlandeză şi a Liceului Româno-Finlandez, fiind în discuții şi cu alte instituţii de învătământ.
Photo credit: someone