Responsabilități:
- Conceperea strategiei de comunicare împreună cu managementul organizației și coordonatorii de proiecte.
- Revizuirea, planificarea și implementarea strategiei de comunicare.
- Managementul prezenței online (administrare website-uri, conturi social media, trimiterea de newslettere, etc).
- Participarea la elaborare campaniilor de comunicare și realizarea design-ului pentru ele (campanii de colectare de fonduri, comunicarea activității asociației, etc)
- Realizarea design-ului și copywright-ului pentru materiale de comunicare (raport de activitate, broșuri, pliante, afișe, prezentări etc)
- Propune și pregătește informațiile ce urmează a fi promovate pe pagina de web, pe rețelele de socializare, în newsletter sau broșuri informative;
- Redactează articole, interviuri și texte, planifică apariția acestora
- Se asigură că promovarea activității asociației se face cu respectarea prevederilor legale în vigoare
- Contribuie la introducerea elementelor de comunicare în fiecare aplicație de proiect depusă de asociație
- Se asigură că sunt respectate solicitările donatorilor cu privire la modul în care se folosește denumirea sau identitatea lor vizuală
- Răspunde de organizarea evenimentelor de promovare si a activităților de comunicare care însoțesc proiectele (aniversarea anuală, vizite de presă, vizite în școli, etc)
- Participă la evenimente externe, sensibilizare și relații publice (târguri, conferințe, etc.)
Ești omul potrivit dacă:
- Ai experiență în domeniul comunicării (PR, Media, content / social media marketing);
- Ai studii superioare finalizate în Marketing, Relații publice sau într-un alt domeniu relevant;
- Ai experiență în gestionarea campaniilor digitale
- Ai abilități excelente de comunicare orală și scrisă (limba română și engleză);
- Ai abilitatea de a gândi și acționa cu flexibilitate, creativitate și diplomație;
- Ai bune abilități de relaționare și comunicare, de sinteza și analiză;
- Ai atenție la detalii și orientare spre soluții;
- Ești o persoană capabilă să gestioneze în paralel mai multe activități, să stabilească priorități și să îndeplinească sarcinile la termenele stabilite;
- Ai fost implicat în activități de voluntariat sau de comunicare pentru alte organizații sau proiecte non-profit– reprezintă un avantaj;
- Ești la curent cu cele mai recente trenduri și tehnologii în rețelele sociale;

Photo credit: someone
În schimb, noi îți oferim:
- Salariu lunar brut de 4000 lei/lună (40 ore) cu posibilitatea de creștere în funcție de finanțările obținute
- Flexibilitatea de a lucra și de la distanță, conform unui calendar agreat
- Posibilități de formare și dezvoltare continuă
- Mediu de lucru stimulant, alături de o echipă tânără, incluzivă și profesionistă